AIG-CHL_foto_5

Wnętrza

Warsaw Trade Tower

Inwestor

Heitman

Rebranding Warsaw Trade Tower opierał się na badaniu w ktorym wzięło udział ponad 1300 użytkowników obiektu. Dzieki temu udało się zidentyfikować rzeczywiste potrzeby najemców i opracować employee well-being. Postawiono na nowoczesne, bardziej eleganckie lobby, nowe pomieszczenia wspólne i infrastrukture rowerową na zewnątrz. Do dyspozycji pracowników oddano również 2 elektryczne samochody. W bezpośrednim sąsiedztwie lobby pojawiła się wspólna dla wszystkich pracowników biurowca jadalnia, wyposażona w urządzenia AGD, m.in. w kuchenki mikrofalowe do podgrzewania posiłków, czajniki i telewizory, a na pierwszym piętrze urządzono sale do jogi z możliwością prowadzenia tam zajęć.

Najbardziej spektakularna metamorfoze przeszło głowne lobby wejściowe. Projekt zakładał remont wnętrza 6 kondygnacyjnego atrium, będącego bazą wieży wysokościowego biurowca Warsaw Trade Tower, zbudowanego pod koniec lat 90-tych poprzedniego wieku.

Wnętrze wymagało dostosowania przestrzeni ogólnodostępnych do nowych wymogów najemców oraz uaktualnienia estetycznego w kierunku nowych trendów projektowania inspirowanego naturą i ekologią. We wnętrzu pojawiły się okładziny w kolorach drewnianych naturalnych, granity w jednolitym czarnym i szarym kolorze, donice z drzewami. Wykorzystując istniejący półkolisty obrys balkonów i antresoli wprowadzono zdecydowany akcent w postaci białej wstążki wijącej się przez 5 kondygnacji. Dzięki rozmieszczeniu różnorodnych mebli do siedzenia, również takim sprzyjającym prywatnym rozmowom, wprowadzeniu podium z fortepianem, wysokie, przeszklone atrium zyskało na przytulności i kameralności. Stworzono nowe przestrzenie dla integracji użytkowników, promujące zdrowe i aktywne spędzanie wspólnego czasu.